גיא גודס משך את בלם החירום לאחר ההפסד אמש לפטקימספור בסדרת הפליי-אין של ליגת האלופות, בה הודחה הפועל חולון מהמפעל האירופי אחרי הפסד 2:1. זה כנראה היה די והותר עבור גודס, שעזב את הסגולים והשאיר את גיא קפלן להתמודד עם השאריות של עונה שכנראה תתברר כקשה במיוחד כשהיא...










