איש חכם אמר לי פעם שכשכותבים משהו - רצוי להתחיל אותו ישר מהמסר/מסקנה/תובנה העיקרית, ורק אחרי זה להסביר איך הגענו לזה. לא תמיד אני מקפיד על זה, בין השאר כי אני מאמין שבכדורסל, כמו בחיים, הדרך חשובה. אך הפעם אני אחרוג ממנהגי, פשוט כי השורה התחתונה, המסר העיקרי, המסקנה...










