בלילה השני ברציפות במשחק השני הרצוף, זה היה מובן אם הוויזארדס לא יכולים להמשיך את הדרך המנצחת שלהם לאחרונה נגד הקבוצה המוכשרת של הבוסטון סלטיקס. הדלת הייתה פתוחה לחלוטין כשג'יילן בראון ישב בחוץ עם כאבים בברך ובראדלי ביל בנחישות שם את וושינגטון בעמדה של יתרון. אסון...








