דני הטביע את חותמו כשחקן ספסל: נציגנו בוושינגטון, ניל דלאל, מדווח על הניצחון של אבדיה והוויזארדס מול פורטלנד

פבר 21, 2021 | דני אבדיה

על ידי Neil Dalal

במהלך כל העליות והירידות, ברוב הזמן ירידות בהתחלה של 6-17, וושינגטון וויזארדס המשיכה להטיף שברגע שתידבק ביחד היא תתחיל לחבר רצף של ניצחונות, זה יקרה בזמן, וושינגטון תפתח קצת כימיה ויציבות, זה עשוי להגיע בשליש הדרך במהלכה של העונה הקצרה, אבל הוויזארדס סוף-סוף נכנסה לקצב עם רצף של ארבעה ניצחונות לראשונה לאחר שלוש שנים. רק ב-11 דקות של משחק מהספסל, דני אבדיה קלע את הזריקה היחידה במשחק מניסיון זריקה אחד, כאשר הוא סיים עם שתי נקודות וקטף שלושה ריבאונדים. וושינגטון ניצחה בסופו של דבר את הפורטלנד טרייל בלייזרס 111:118.


לאחר הבחירה שלו בפעם הראשונה בקריירה שלו בחמישייה הפותחת של האולסטאר, בראדלי ביל המשיך להפיק את התוצרת הקבועה שלו עם 37 נקודות ב-16-27 אחוזי קליעה מהשדה. ראסל ווסטברוק שיחק את תפקידו של רובין עוזרו של בראדלי ביל הבאטמן, כאשר לראסל ווסטברוק היה את אחד המשחקים הכי טובים שלו במדי הוויזארדס עם 27 נקודות באחוזי קליעה יעילים של 11-17 מהשדה כשהוא מסר 13 אסיסטים וקטף 11 ריבאונדים, מה שגרם לו להשיג את הטריפל דאבל השמיני שלו העונה. 

”זבל, קלעתי זריקות שבדרך כלל אני קולע וזהו זה״, ווסטברוק שיבח את יכולת הג’אמפ שוט שלו. ״נשארתי ממוקד ונצמדתי לרוטינה שלי בכל עונה, אני יודע שזאת עונה ארוכה ואני בחור שרוצה ליצור יציבות והמשכיות ולהיות טוב יותר ככל שהעונה עוברת״.

Photo Credit: Washington Wizards


חוץ מהרבה איבודי כדור וריבאונדים בהתקפה שלקחה פורטלנד ברבע הראשון שהובילו ל-23 נקודות מתוך 43 הנקודות שקלעה פורטלנד בחלק הראשון של המשחק ו-23 נקודות של דמיאן לילארד שאי אפשר להגן עליהם ברבע השלישי, ההגנה של הוויזארדס שיחקה היטב והחזיקה את הקבוצה הביתית על 12 נקודות ברבע השני ו-19 נקודות ברבע האחרון, דבר שקשה להשיג במשחק ה-NBA של היום, אבל וושינגטון מצאה את הדרך לעשות זאת, כשסייעו לכך 36 אחוזי הקליעה מהשדה של הבלייזרס. רוי האצ’ימורה קיבל תשבחות מחבריו לקבוצה ומהמאמן על הנוכחות החזקה שלו בהגנה בשמירה על שחקנים בעמדות 1 עד 5.

״בהגנה צריכים להיות חמישה והיינו טובים בזה, כולם קיבלו את האתגר האישי, עזרנו אחד לשני. הכל מתחיל להתחבר ואנחנו לא מתעייפים לעשות את הדברים הנכונים במגרש וזאת עדות לבגרות שלנו במשחקים האחרונים״.

Deni Avdija – Photo Credit: Washington Wizards


כשדני שיחק את מספר הדקות הנמוך ביותר שלו, אבדיה איבד קצת את זמן המשחק שלו ברבע השני לאייזק בונגה ששיחק במשך חמש דקות משמעותיות בפעם הראשונה מזה שבועיים. ברוקס נתן קרדיט לבונגה על משחקו במהלך הריצה הקצרה אחרי המשחק.

במחצית השנייה דאוויס ברטאנס לקח קצת חלק מדקות המשחק של דני אבדיה, למרות אחוזי קליעה של 0-6 במהלך שלושת הרבעים הראשונים, סקוט ברוקס שיחק עם הצלף שלו במשך כל 12 הדקות של הרבע הרביעי וזה כלל שתי שלשות שהגדילו ושמרו על היתרון של וושינגטון. בזמן שאבדיה הטביע את חותמו כשחקן ספסל, זמן המשחק שלו ממשיך לעלות ולרדת והוא ממשיך להתאים את עצמו ל-NBA. 

מסע החוף המערבי הראשון של וושינגטון ימשיך ביום שני נגד האלופה לוס אנג’לס לייקרס שהפסידה שני משחקים ברציפות ללא אנתוני דייוויס (הסובל מפציעה בשוק). 

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!