המהלך המנצח של חולון, ההיסטוריה של הרצליה: על רבע גמר גביע המדינה לנשים

קרדיט לתמונה הראשית: יעקב זלדין

רבע גמר גביע המדינה מגדל: אליצור חולון מתקדמות על חשבונה של האלופה מרמלה, הרצליה במותחן מנצחת בנקודה את רמה”ש, מכבי חיפה לא התקשתה לגבור על מכבי עירוני ר”ג למרות זרה חדשה ואשדוד עם ניצחון קליל על ירושלים.

הירשמו לפודקאסט “התשיעית באירופה” ב-iTunes, Spotify או Google Podcasts.

ספורטס רבי – גם באפליקציה! כל העדכונים והתוכן האיכותי ביותר על הכדורסל הישראלי היישר לידיים שלכם!

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באייפון

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באנדרואיד

אליצור לנדקו רמלה 76 אליצור חולון 83

במשחק המרכזי, כולנו היינו סקרנים לדעת אם המהלך לרשום את ג’ני סימס בתור זרה היה כדאי. האלטרנטיבה הייתה להמתין לכניסת הממשלה החדשה, ולקבל את השחקנית כמתאזרחת. הדבר היה יכול לאפשר לחולון לשתף 4 זרות יחדיו מבחינה מקצועית ולא נברא הדבר מאז ימיה של אלישיה קלארק לפני למעלה מעשור (נוחתת לרמלה בינואר). חולון עם עדן ענבר בחרה נכון, וקיבלה ערב נהדר מג’ני סימס – 20 נק’, 22 (!) ריבאונדים, ו-8 אסיסטים. אך היא לא יכלה לנצח את רמלה לבדה, אלכס הארדן הייתה כה יעילה שהיא שיחקה 40 דקות שלמות. על שמירת היתרון במחצית השנייה חתומה הייתה קורטני הארט. הגנה משובחת של דניאל רבר על אמה קאנון (8 נק’ בלבד) הותירה את רמלה עם הרבה קשיים ורבר סיימה עם כמעט דאבל דאבל של 14 נק’ ו-9 רב’. השחקנית אשר הרשימה ביותר ברמלה: אליסה בארון פלג עם 22 נקודות שהיא אומנם ישראלית, אך עם תפוקה של זרה לא פחות ולא יותר.

Jennie Simms – Photo Credit: Oded Carni

בנות הרצליה 84 א.ס. רמה”ש 83

ערב נהדר מבחינת קהל ואווירה באולם היובל לחלוטין דחף את קבוצתו של שי זרצקי להישאר צמודה אל הקבוצה שהביסה אותה באותו המקום לפני חודש. רמה”ש שמה לעצמה מטרה להוציא מתפקוד את הסקוררית המובילה בבנות הרצליה, בריאנה ריצ’רדסון, והיא הצליחה, אך שחקנית הרכש החדשה, פרומיס אמוקמרה, לקחה אחריות. אמוקמרה מסתמנת כבחירה מצוינת עבור הקבוצה עם הסגל הקצר יחסית, ובשני רגעי קלאץ’ היא פוגעת, הן בשלשה מגבירת מומנטום בשנייה האחרונה של הרבע השלישי והן במהלך סל ועבירה אשר שלח את הקבוצה להיסטוריה של חצי גמר גביע. התפוקה העיקרית התקבלה מהסנטרית בריאנה דיי עם דאבל דאבל של 23 נק’, 11 ריב’ ו-3 חט’. אמוקמרה עם 22 נק’, 10 אס’, ו-5 ריב’. זמברוטה וריצ’ארדסון עם 16 נק’ כ”א. רגע היסטורי לבנות הרצליה.

Promise Amukamara – Photo Credit: Jacob Zaldin

מכבי הפניקס חיפה 94 מכבי עירוני ר”ג 66

במפגשים בין המאמנים-חברים עמרי צירלין בחיפה לבין רועי לזר אין לדעת למה לצפות. שתי הקבוצות חוו עליות ומורדות ובמיוחד בר”ג קשה להסביר איך היא מנצחת את האלופה בלי זרה ואז מובסות עם זרה חדשה, נאמר שאלו קשיי חיבור אבל בכל זאת ג’יימי נארד מסיימת עם 19 נק’. איימי אונקווקו עם 32 נק’ הובילה את מכבי חיפה. 33 נק’ משותפות מהישראליות מאי רווח, גילי אייזנר וטל לב (לשעבר ר”ג) מאוד סייעו בניצחון הזה. וזאת לעומת 17 של הישראליות בר”ג: נופר שלום 8, וטורי 6 וחתוקאי 3.

Tslil Vaturi and Tal Lev – Photo Credit: Oded Carni

מכבי JEZ V אשדוד 97 אס”א בנק יהב ירושלים 60

אשדוד הייתה גדולה על ירושלים שלא יכולה להרשות לעצמה להופיע לאף משחק בלי טיילור וורטז אשר הייתה חולה ולא שיחקה. אבל 20 נקודות מהישראלית ניקול מיכאיליץ’ זה תמיד נחמד לראות.

תגובת אחת.

  1. שימחה חיים

    בנות הרצליה אלופות ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!