אני מקווה שזה היה שבוע אחרון של סגר. כאשר החזרה לשגרה תתבצע ככל הנראה באופן הדרגתי, לפחות אנחנו הצלחנו לחזור להתאמן. להרגיש את הפרקט בפעם הראשונה אחרי כמה שבועות נתן תחושה טובה. המשחק שלנו בגביע המדינה נגד באר שבע יתקיים בתחילת נובמבר ואנחנו אמורים לדעת מתי המשחק...










