ציוני השחקנים של מכבי תל אביב בהפסד לאולימפיאקוס

ינו 28, 2023 | אירופה, כדורסל

על ידי Moshe Halickman

מכבי תל אביב הפסידה אמש (שישי) בחוץ 95:89 לאולימפיאקוס היוונית במשחק במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג ובכך אוחזת במאזן 10:11 בדרך למקום השמיני בטבלה. כעת, עם צאת השבת, הגיע הזמן להעניק ציונים לכל אנשי הקבוצה שלקחו חלק במשחק.

הצטרפו לקהילת ספורטס רבי בלינק הבא: https://chat.whatsapp.com/DxcewEZbtu79vTeeGOsAMk

ספורטס רבי – גם באפליקציה! כל העדכונים והתוכן האיכותי ביותר על הכדורסל הישראלי היישר לידיים שלכם!

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באייפון

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באנדרואיד

הירשמו לפודקאסט “התשיעית באירופה” ב-iTunes, Spotify או Google Podcasts.

חמישייה

רכז: ווייד בולדווין – 4

אומנם חילק אסיסטים, אך היה רחוק מלחפות על ההיעדרות של לורנזו בראון הפצוע, כשהוא איבד יותר מדי כדורים ולא היה מדויק מספיק בזריקות שלו.

קלע: ג’ון דיברתולומיאו – 7

הקפטן צלף כמה שלשות.

סמול פורוורד: בונזי קולסון – 7

פתח את המשחק בצורה מצוינת כשהטביע עם פוט-בק אדיר וגם כן קלע מחוץ לקשת ותיקן מבפנים אחרי ריבאונדים בהתקפה בדרך לדאבל-דאבל בנוסף לכך שחסם בהגנה, אך החטיא בסיום זריקת עונשין שגרמה לכך שקבוצתו לא ניצחה במאזן הפנימי מול אולימפיאקוס (בעקבות הבדלי המיקום בטבלה זה כנראה לא היה הופך לרלוונטי בכל מקרה).

פאוור פורוורד: ג’רל מרטין – 4

סיפק מהלך נהדר ברבע הראשון כשחטף וכדרר כל הדרך לסל בצד השני בנוסף לכך שקלע שלשה, אך נעלם בהמשך כשהוא צבר עבירות עד שיצא מהמשחק.

סנטר: ג’וש ניבו – 4

היה טוב ברבע הראשון כשהוא הטביע באופן מפלצתי והביא קשיחות הגנתית כולל חסימה וריבאונדים, אך גם כן נעלם בהמשך.

ספסל

ג’יילן אדאמס – 6

תרם כמה סלים כולל שלשות שניסו לתת לקבוצתו תקווה לקראת הסיום.

רומן סורקין – 8

סיים בצורה יוצאת מן הכלל מקו העונשין ומבפנים מהרגע שנכנס תוך שהשתלט על ריבאונדים בהתקפה בדרך לשיא קריירה מרשים של 23 נקודות ביורוליג. יצא מהתקופה הפחות טובה, אך לצערו קבוצתו לא הייתה מספיק קרובה לניצחון.

סולימאן בריימו – 5

התחיל את הבכורה בצורה לא טובה עם איירבול בשלשה שזרק. בהמשך הוא ניסה להחזיר את קבוצתו לעניינים כשהגיע לנקודות שלו מבפנים ומהקו תוך שלקח ריבאונדים בהתקפה.

ללא ציון: אוסטין הולינס, ג’ייק כהן, דארן היליארד ורפי מנקו (לא שיחקו מספיק)

מאמן: עודד קטש – 5

קבוצתו פתחה את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל בשני צידי הפרקט באולם לא פשוט בכלל בדרך ליתרון דו ספרתי, בעיקר בזכות החמישייה השונה שהוא העמיד עם דיברתולומיאו ומרטין. אלא שלמרות ההיעדרות של בראון הוא אפילו לא רשם את יפתח זיו, הרכז הטבעי היחיד שיש לו, ובעקבות כך “חי ומת” עם בולדווין, מה שכמובן לא עבד בכלל. קפא על הקווים החל מדקות הסיום של הרבע הראשון, כשברבע השני קבוצתו פשוט התפרקה. קבוצתו ניסתה לחזור כמה פעמים, אבל זה פשוט לא היה מספיק. הלך עם סורקין כשראה שהוא פשוט לוהט. ניסה את היליארד, אבל לא באמת נתן לו הזדמנות אמיתית. בשורה התחתונה הוא הפסיד משחק שאף אחד לא ציפה ממנו לנצח, וזה בסדר גמור.

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!