הרכבת האווירית של בני הרצליה החלה לנחות בימים האחרונים בישראל, עם שובו של קווינטון הוקר והגעתם של רוברט קרטר ובירם פאיה.
ספורטס רבי – גם באפליקציה! כל העדכונים והתוכן האיכותי ביותר על הכדורסל הישראלי היישר לידיים שלכם!
לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באייפון
לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באנדרואיד
קרטר אמר בנחיתתו כפי שנכתב בכתבתו של תומר גבעתי מ"ישראל היום": "אני מאוד שמח להגיע לישראל. הייתה לי קבלת פנים נהדרת של האוהדים ואני כבר מצפה להתחיל את העונה. שמעתי על העונה המדהימה שהמועדון עשה בשנה שעברה ואני מאוד שמח להצטרף לחבורה הזאת ורוצה שנשיג דברים גדולים ביחד".
פאיה הוסיף: "שמעתי הרבה על ישראל, אני מוכן לעבוד קשה, לצבור ניסיון ולהראות שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות ולעזור לקבוצה להצליח".





0 תגובות