אבדיה ירצה למקסם את תקופת השיקום כשמחכה לו עתיד ורוד ב-NBA: נציגנו בוושינגטון, ניל דלאל, מדווח

מאי 5, 2021 | דני אבדיה

על ידי Neil Dalal

העונה הכאוטית והדחוסה של הרוקי דני אבדיה, כבר תועדה היטב וכבר דובר עליה רבות, עכשיו זה הזמן להעביר דף ולצפות לעבר העתיד שלו. נכון לעכשיו במגפי הליכה ללא משקל עם שבר סיבי בשוק הימני שגרמו לדני אבדיה ללכת עם קביים, אבדיה צפוי להחלמה מהירה בחודש יולי זה אומר שהישראלי צפוי להיות בריא ולהיות מוכן להתחיל את מחנה האימונים המלא הראשון שלו ביום הראשון של עונת 2021-22 ויהיה עד לצעד הגדול במשחק של דני אבדיה. 

Deni Avdija – Photo Credit: Washington Wizards


ללא ספק הנחיתה חסרת המזל של דני אבדיה שבעקבותיה נפצע היא עיכוב מפני שהוא מחמיץ דקות יקרות ערך ב NBA כמו כן חלק מההכנה לעונה הבאה בה הוא ישאף להוסיף עוד דברים למשחק שלו. וושינגטון מנצלת את הזמן הזה מחוץ למגרש שם יש לאבדיה זמן לראות וללעוס, לאחר 54 משחקים בעונת הרוקי שלו. עוזר המאמן דיוויד אדקינס שעבד בצמוד לדני אבדיה בצוות האימון של וושינגטון וויזארדס, ממשיך לצפות בקטעי וידיאו של משחקים לפני משחקי הבית של הקבוצה. התשוקה הטבעית שלו להרגיש את הכדור בידיים שלו, דני אבדיה ממשיך לקחת זריקות מהכסא והוא יודע שצריך להמשיך לחיות עם זה לא משנה כמה זה קשה. 


״אנחנו הולכים לדאוג שימשיך להיות עסוק״, זה מה שסקוט ברוקס אמר על דני אבדיה בזמן שהוא מחלים מהפציעה. ״אנחנו עדיין הולכים לצפות איתו בסרטים, אנחנו עדיין הולכים לדבר על המשחקים איתו. יש לך הרבה דברים שאתה יכול ללמוד כשחקן, זה לא תמיד חייב להיות במגרש. אתה משתפר בכל התחומים של המשחק, אתה לומד מצפייה במשחקים, ודיבורים עם החברים שלך לקבוצה שצופים יחד איתך במשחקים״. 

Deni Avdija – Photo Credit: Washington Wizards


The most glaring improvement Av
השיפור הכי זוהר שאיתו דני אבדיה יצטרך לקחת למשחק שלו ב-NBA על מנת לעלות לרמה הבאה לשנים הבאות יהיה שהוא יהיה חייב לשפר את הקליעה מהשלוש שלו. בעונת הרוקי שלו אבדיה קלע רק ב31.5% מחוץ לקשת וזה היה אפילו גרוע יותר ב-23 המשחקים האחרונים שלו בהם קלע ב 25%. ככל שבראדלי ביל וראסל ווסטברוק יהיו בקבוצה והכדור  נמצא בידיים שלהם, קליעה משלוש הולכת להיות הדרך הטובה ביותר שבה דני אבדיה יכול לעזור לקבוצה מבחינה התקפית. הוויזארדס הצליחו למראית עין להתאים את הזריקה של רוי האצ’ימורה עם יותר קשת מטרום העונה ואפילו זיקקו את הזריקה הגבוהה של הווטרן  א’יש סמית בזמן שהוא יושב על הספסל עם פציעה ברגל שהכריחה אותו לזרוק בזמן שישב  זה יכול להיות תחילתו של תהליך שבו דני אבדיה יכול לנצל את הזמן במלואו.

״שנה שעברה מההתחלה עד לסיום העונה הוא פיתח את הזריקה שלו במידה רבה, עכשיו אנחנו הולכים חצי מטר אחורה וזה לא טיול בפארק. אמרתי שיקח לו שישה עד שמונה, תשעה חודשים נוספים עד שירגיש שזה כמו קו העונשין, זה קו השלוש של ה-NBA״, זה מה שחזה מאמנו האישי של דני אבדיה במכבי ת”א וליקו פרוביץ’ בחודש דצמבר

Veljko Perovic and Deni Avdija – Photo Credit: Maccabi Tel Aviv


חוץ מהעפלה לסיבוב הראשון של הפלייאוף בהפתעה, סקוט ברוקס לא צפוי להיות מאמנה של וושינגטון וויזארדס בעונה הבאה ובנוסף לעוד מאמן עם ראש פתוח מבחינה התקפית  יחפש עוד לנצל את יכולות ריכוז המשחק של דני אבדיה בעונתו השנייה, זה בא ביחד עם ראיית המשחק יותר לאט במקום לבוא בגיל 19 מארץ אחרת מהר יותר מ-100 מייל לשעה אמורים להוביל להמון מהלכים יפים מאחורי מספר מהלכים נוצצים שראינו כבר העונה. 

״הניסיון מגיע, המשחק מאט יותר. ככל שהעונה עוברת במהירות והמהירות של המשחק יורדת במקצת ואתה נכנס לקצב של ה NBA״, כך סקוט ברוקס הסביר מה יעבור על דני אבדיה שיתחיל את העונה הבאה שלו.

״אל תצפו מדני אבדיה ליכולת של אולסטאר בשנה השנייה שלו, אבל צפוי להיות זינוק יותר בולט שהפוורוורד רב הכלים יתאקלם ב-NBA בו צפויה להיות לו קריירה ארוכה. 

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!