מלך השלשות של הלאומית ממשיך עם אשדוד לליגת העל

על ידי Moshe Halickman

 

הודעת מכבי אשדוד:

ממשיכים לשמור על השלד! 💛💙

מכבי “רוטשטיין” אשדוד שמחה לעדכן כי מלך השלשות של הליגה הלאומית בעונה שעברה – בן קלהאן גולד, ממשיך איתנו גם בעונת 26/27!

אחרי עונת פריצה נהדרת, בן ממשיך איתנו לליגת העל כדי להוכיח שהוא שייך גם לבמה של הגדולים. עם הידית הקטלנית מעבר לקשת, מוסר העבודה הבלתי מתפשר והרצון להשתפר בכל יום – אנחנו בטוחים שהוא ימשיך להתקדם ולהיות חלק משמעותי מהקבוצה גם בעונה הבאה.

יאללה בן, מחכים לראות אותך ממשיך לצלוף גם בליגת העל!🔥

בהצלחה! 💛💙

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות שיעניינו אותך