הודעת מכבי אשדוד:
ממשיכים לשמור על השלד! 💛💙
מכבי “רוטשטיין” אשדוד שמחה לעדכן כי מלך השלשות של הליגה הלאומית בעונה שעברה – בן קלהאן גולד, ממשיך איתנו גם בעונת 26/27!
אחרי עונת פריצה נהדרת, בן ממשיך איתנו לליגת העל כדי להוכיח שהוא שייך גם לבמה של הגדולים. עם הידית הקטלנית מעבר לקשת, מוסר העבודה הבלתי מתפשר והרצון להשתפר בכל יום – אנחנו בטוחים שהוא ימשיך להתקדם ולהיות חלק משמעותי מהקבוצה גם בעונה הבאה.
יאללה בן, מחכים לראות אותך ממשיך לצלוף גם בליגת העל!🔥
בהצלחה! 💛💙






0 תגובות