קרדיט לתמונה הראשית: פרדו
מספר ישראלים שיחקו בלילה האחרון (בין שישי לשבת) בארצות הברית. ב-NBA, פורטלנד טרייל בלייזרס הושפלה בבית 157:103 מול הדנבר נאגטס, כשדני אבדיה רשם כמעט טריפל-דאבל של 15 נקודות (5-6 לשתיים, 0-4 לשלוש ו-5-7 מקו העונשין), 8 ריבאונדים, 13 אסיסטים לעומת 6 איבודים ומינוס 34 במדד הפלוס-מינוס ב-30 דקות. ברוקלין נטס הובסה בחוץ 105:86 מול אוקלהומה, כשדני וולף רשם 8 נקודות (4-7 לשתיים, 0-5 לשלוש), 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, איבוד, 2 חסימות ומינוס 13 במדד הפלוס-מינוס ב-23 דקות.
בליגת הפיתוח, הלונג איילנד נטס הפסידה 104:102 לבירמינגהאם סקוואדרון, כשבן שרף רשם 7 נקודות (2-7 לשתיים, 1-5 לשלוש), 2 ריבאונדים, 3 אסיסטים לעומת 2 איבודים, חסימה ומינוס 23 במדד הפלוס-מינוס ב-27 דקות.
במכללות, פרדו הביסה 64:93 את אינדיאנה, כשעומר מאייר רשם משחק שיא של 18 נקודות (2-3 לשתיים, 4-5 לשלוש ו-2-2 מהקו), ריבאונד, 2 אסיסטים וחטיפה ב-20 דקות.
עוד בלגיונרים, אמש (שישי) פאלנסיה הביסה בבית 74:97 את פואנלברדה בליגה השנייה בספרד, כשגלעד לוי רשם ריבאונד, 0-2 לשתיים, איבוד ומינוס 5 במדד הפלוס-מינוס ב-4 דקות.






0 תגובות