איגוד השופטים: על ינאי היה להיות מורחק. הומלץ להעניש את השופטים

ינו 26, 2026 | כדורסל, ליגה

על ידי Moshe Halickman

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שני) פרסמה הודעת גינוי בנוגע להתנהגותו של עופר ינאי, מבעלי הפועל תל אביב, בניצחון הבית אמש (ראשון על הפועל באר שבע). כזכור, במהלך המחצית הראשונה, ינאי חצה את תחום המגרש, צעד לאורכו מתחת לסל ולאורך קו הרוחב, הגיע עד שולחן המזכירות ושב באותה דרך. הוועדה המקצועית קבעה כי היה צריך להרחיק את ינאי מתחומי המגרש והיציע, והיא המליצה על נקיטת צעדי ענישה כנגד השופטים.

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך