קרדיט לתמונות בכתבה: יהודה הליקמן
עונת הנחיתות בישראל נמשכת, כשהיום במכבי ראשון לציון היה זה תורו של הרכז החדש מרכוס וויליאמס להתייצב בנתב״ג.
וויליאמס אמר לאתר ״ספורטס רבי״: ״זה מרגיש נהדר, אני מוכן לחוויה הזו. שמעתי הרבה דברים טובים על המקום הזה, ואני פשוט מתרגש ללמוד ולחוות את כל הדברים האלה״.

מה הוא מביא איתו: ״לפני הכול – חבר לקבוצה מעולה, וזה הכי חשוב. בנוסף, אני שחקן לא אנוכי, רכז אמיתי, ותמיד מנסה להשפיע על הניצחון״.
מה הוא שמע על ראשון לציון: ״שמעתי שזו קבוצה נהדרת, ובעיקר – קבוצה מנצחת, וזה מה שמלהיב אותי. ישראל היא מקום נהדר, דומה לאמריקה, אז אני נרגש ללמוד עליה״.
למה הוא הכי מצפה: ״אני חושב שאוכל לתת שואו, לתת להם משהו לחכות לו. שמעתי שיש קהל נהדר, בסיס אוהדים חזק וכל זה, אז אני פשוט נרגש לשחק מולם ולתת שואו״.






0 תגובות