ציוני השחקנים בניצחון של הפועל חיפה על בני הרצליה

אפר 15, 2024 | כדורסל, ליגה

על ידי Moshe Halickman

קרדיט לתמונה הראשית: מנהלת הליגה

הפועל חיפה ניצחה בחוץ 96:98 את בני הרצליה בתום דרמה אדירה באולם היובל במשחק במסגרת ליגת העל. כעת, הגיע הזמן להעניק ציונים לכל השחקנים וגם למאמנים שלקחו חלק במשחק.

לחצו כאן כדי להצטרף לקהילת ספורטס רבי

ספורטס רבי – גם באפליקציה! כל העדכונים והתוכן האיכותי ביותר על הכדורסל הישראלי היישר לידיים שלכם!

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באייפון

לחצו כאן להורדת אפליקציית ספורטס רבי באנדרואיד

הירשמו לפודקאסט “התשיעית באירופה” ב-iTunes, Spotify או Google Podcasts.

בני הרצליה 

חמישייה

רכז: מייק מקגורל – 9

חילק אסיסטים וצלף שלשות מול האקסית בדרך ל-9 נקודות ברבע הראשון. חתם את הרבע השלישי עם שלשה אדירה על הבאזר. סיים עם 19 נקודות (3 מ-4 לשתיים, 4 מ-10 לשלוש ו-1 מ-2 מהקו), 7 אסיסטים ללא שום איבוד, 2 חטיפות בדרך ל-24 במדד היעילות ופלוס 1 במדד הפלוס-מינוס ב-32 דקות.

Mike McGuirl and Ethan Burg – Photo Credit: Basket.co.il

קלע: פרדריק בורדיון – 8

תרם בהגנה, מסר בחוכמה וצלף שלשות. סיים עם 9 נקודות (0 מ-2 לשתיים, 3 מ-5 לשלוש), 8 אסיסטים ללא שום איבוד בדרך למדד 16 ופלוס 7 במדד הפלוס-מינוס (הכ גבוה בקבוצתו) ב-30 דקות.

סמול פורוורד: סנדי כהן – 4

לקח ריבאונדים ואיבד כדורים, אך אחרי האיבוד השני חזר במהירות להגנה וסיפק חסימה מפלצתית. הוסיף אסיסטים, אך סיים ללא נקודות, כאשר השורה הסטטיסטית שלו עמדה על 0 נקודות (0 מ-1 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש), 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים לעומת 2 איבודים ומינוס 9 במדד הפלוס-מינוס (הכי נמוך בקבוצתו) ב-16 דקות.

פאוור פורוורד: טיילר סטון – 9

סיפק סלים נהדרים מבפנים בנוסף לכך שלקח ריבאונדים. החזיר את היתרון לקבוצתו בשלב מוקדם של הרבע הרביעי, ובהמשך סיפק הטבעה אדירה. החזיר לבדו את קבוצתו משום מקום החל מאמצע הרבע הרביעי עם מטווח מדהים של 13 נקודות רצופות, אך לצערו גם הפך לגיבור הטראגי כשהחטיא סל שיכל להשוות את התוצאה בשניות הסיום, וכאשר קיבל הזדמנות נוספת הוא החטיא שלשה שיכלה לנצח את המשחק. סיים עם 24 נקודות (8 מ-13 לשתיים, 1 מ-3 לשלוש ו-5 מ-6 מהקו), 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים לעומת איבוד אחד, סחיטה של 8 עבירות, 31 במדד היעילות ופלוס 4 במדד הפלוס-מינוס ב-34 דקות (הכי הרבה בקבוצתו).

Tyler Stone – Photo Credit: Basket.co.il

סנטר: ברייסון וויליאמס – 8

לקח ריבאונדים ותרם סלים מבפנים, כולל חדירה מרשימה והטבעה, אבל החטיא מהקו. החזיר את היתרון לקבוצתו עם שלשה בשלב מוקדם של המחצית השנייה. סיפק חסימה גדולה מול ג’ון דייויס באמצע הרבע הרביעי, ובהמשך נגס בהפרש עם שלשה והוריד את ההפרש ל-2 בלבד עם סל מבפנים. סיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות (5 מ-10 לשתיים, 2 מ-5 לשלוש ו-2 מ-8 מהקו) ו-12 ריבאונדים בנוסף ל-2 חסימות לצד 3 איבודים ב-32 דקות.

ספסל

איתן בורג – 6

הציג לראווה את הכישרון שלו עם סלים נפלאים בנוסף לכך שדייק מהקו, אבל החטיא את הזריקות שלו במחצית השנייה. סיים עם 11 נקודות (1 מ-1 לשתיים, 2 מ-9 לשלוש ו-3 מ-3 מהקו), 2 אסיסטים ומינוס 5 במדד הפלוס-מינוס ב-15 דקות.

Ethan Burg – Photo Credit: Basket.co.il

אדריאן בנקס – 5

החזיר את היתרון לקבוצתו בתחילת הרבע הרביעי עם 2 ארוך, ועשה זאת שוב לאחר זמן קצר עם סל מבפנים, אך לצערו החטיא בשניות הסיום שלשה שיכלה לנצח את המשחק, ועל אף שלקח את ריבאונד ההתקפה סטון החטיא שלשה. סיים עם 6 נקודות (3 מ-4 לשתיים, 0 מ-3 לשלוש) ו-2 אסיסטים לצד 2 איבודים ב-17 דקות.

רג’י לינץ’ – 4

סיפק סל אחרי ריבאונד התקפה במשחק החזרה שלו מהפציעה, אבל צבר עבירות. סיים עם 2 נקודות (1 מ-1 לשתיים) ו-4 ריבאונדים ב-8 דקות.

ווילי וורקמן – 6

הקפטן קלע שלשה, ונלחם כהרגלו על הפרקט. סיים עם 7 נקודות (1 מ-1 לשתיים, 1 מ-2 לשלוש ו-2 מ-2 מהקו), 3 ריבאונדים, 2 חסימות ו-11 במדד היעילות לצד מינוס 4 במדד הפלוס-מינוס ב-16 דקות.

מאמן: דן שמיר – 5

קבוצתו סיפקה רבע ראשון מצוין לעיני הקהל הביתי, והוא חיכה עם רוב המחליפים עד תחילת הרבע השני. אלא שלמרות שעדיין סיים את המחצית הראשונה ביתרון, קבוצתו חוותה ירידה, שהפכה לחדה במחצית השנייה. היה רחוק זריקה אחת מלנצח בסופו של דבר, אבל בשורה התחתונה מדובר בהפסד מאכזב, שמעמיד את מקומו בבית העליון בסכנה.

הפועל חיפה 

חמישייה

רכז: אלכס המילטון – 8

פתח עם חדירה מושלמת בנוסף לכך שחילק אסיסטים. השווה מחדש את התוצאה עם שלשה במהלך הרבע השלישי. החזיר את היתרון לקבוצתו בשלב מוקדם של הרבע הרביעי. סיים עם 11 נקודות (3 מ-10 לשתיים, 1 מ-4 לשלוש ו-2 מ-3 מהקו), 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות לצד 4 פעמים שנחסם ומינוס 5 במדד הפלוס-מינוס ב-32 דקות.

קלע: ג’ון דייויס – 9

השאיר את קבוצתו בחיים עם סלים בסיום הרבע הראשון. חילק אסיסטים. גם החזיר את היתרון לקבוצתו בשלב מוקדם של הרבע הרביעי, ובהמשך סיפק 7 נקודות רצופות שהעלו את קבוצתו ליתרון 9. עצר את תחילת הריצה של הרצליה בשלב מתקדם של הרבע הרביעי, ובהמשך הוסיף שלשה שקירבה את קבוצתו לניצחון. סיים עם 27 נקודות (6 מ-10 לשתיים, 4 מ-7 לשלוש ו-3 מ-4 מהקו), 9 אסיסטים לעומת 3 איבודים, 4 ריבאונדים, 31 במדד היעילות ופלוס 7 במדד הפלוס-מינוס ב-37 דקות (הכי הרבה על הפרקט). איזה ווינר אדיר.

סמול פורוורד: עמית שמחון – 9

הקפטן קלע סלים נהדרים בהתחלה, וצלף שתי שלשות רצופות בפתיחת המחצית השנייה כדי להשוות את התוצאה, כשבהמשך הוא השווה מחדש עם עוד שלשה. גם לקח ריבאונדים, ונעץ שלשה אדירה שהעלתה את קבותו ליתרון שיא של 13. סיים עם 19 נקודות (1 מ-3 לשתיים, 5 מ-6 לשלוש ו-2 מ-2 מהקו), 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חטיפות ו-24 במדד היעילות ב-29 דקות.

Amit Simhon – Photo Credit: Basket.co.il

פאוור פורוורד: דקאראי טאקר – 7

תרם סלים נהדרים, כולל מהלך של סל ועבירה שבו הוא הציג את האתלטיות האדירה שלו, כאשר הוא נגס בהפרש באמצע הרבע השני. לצד זה, לא היה בכיוון בחלק מהשלשות שזרק. סיים עם 10 נקודות (3 מ-3 לשתיים, 1 מ-5 לשלוש ו-1 מ-1 מהקו) ב-21 דקות.

סנטר: מרכוס בינגהאם – 9

החטא זריקות עונשין ואת השלשות הראשונות שזרק, אבל בהמשך סיים מבפנים כולל אלי-הופים בנוסף לכך שלקח ריבאונדים, כשבסופו של דבר הוא גם גם צלף שלשה שהעבירה את היתרון לקבוצתו בשלב מתקדם של הרבע השלישי. הטביע כדי להחזיר את היתרון לקבוצתו ברבע הרביעי, ולאחר מכן נעץ שלשה. העלה את קבוצתו ליתרון דו ספרתי, אבל גם פספס ריבאונד שיכל לסגור סיפור בשניות הסיום. סיים עם 22 נקודות (6 מ-6 לשתיים כולל 5 הטבעות, 2 מ-7 לשלוש ו-4 מ-8 מהקו), 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, סחיטה של 6 עבירות ופלוס 11 במדד הפלוס-מינוס (הכי גבוה על הפרקט) ב-32 דקות.

Marcus Bingham – Photo Credit: Basket.co.il

ספסל

גור לביא – 4

התקשה כשנכנס, וצבר 4 עבירות כבר במחצית הראשונה. סיים עם 2 נקודות (1 מ-2 לשתיים), 2 ריבאונדים, מינוס 1 במדד היעילות ומינוס 10 במדד הפלוס-מינוס (הכי נמוך על הפרקט) ב-8 דקות.

עמית גרשון – 4

סיפק חדירה מרשימה, אך לא מעבר לזה. סיים עם 2 נקודות (1 מ-1 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש), ריבאונד אחד, איבוד אחד ומינוס 3 במדד הפלוס-מינוס ב-12 דקות.

דניאל רוזנבאום – 8

השתלט על ריבאונדים בהתקפה ותרם סלים מבפנים. סיים עם 5 נקודות (2 מ-4 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש ו-1 מ-1 מהקו), 7 ריבאונדים (5 בהתקפה) ופלוס 8 במדד הפלוס-מינוס ב-28 דקות. כמה שרוח הקרב שלו הייתה חשובה בדרך לניצחון.

Jon Davis and Daniel Rosenbaum – Photo Credit: Basket.co.il

ללא ציון: נוה מינץ (לא שיחק מספיק)

מאמן: גיא גודס – 8

לקח פסק זמן ברגע שהיריבה ייצרה מומנטום ראשון, אלא שהמצב רק הידרדר. קבוצתו החלה לחזור, הוא פתח את המחצית השנייה עם רוזנבאום במקום טאקר, ורשם עוד קאמבק מרשים בדרך לניצחון חמישי ברציפות, על אף שבסיום היו דפיקות לב מיותרות כאשר חניכיו כמעט שמטו את המשחק והיו רחוקים זריקה אחת מדויקת מהפסד. שלף את מינץ בסיום המחצית הראשונה, וקיבל ממנו אסיסט נפלא. עלה כעת למקום השמיני בטבלה, אחרי שעד לא מזמן קבוצתו בכלל נלחמה בתחתית.

מצטיין המשחק – ג’ון דייויס

Guy Goodes and Dan Shamir – Photo Credit: Basket.co.il

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!