הודעת מכבי ראשון לציון:
ממשיכים ביחד 🤝🏽
✍🏽 מועדון הכדורסל מכבי ״תפוזינה״ ראשון לציון שמח להודיע כי קווה גרנט ימשיך במועדון לעונה שלישית ברציפות.
קווה היה איתנו לאורך אחת התקופות המשמעותיות של השנים האחרונות. ממאבקי העלייה, דרך רגעי השיא ועד החזרה וההתבססות הגאה בליגת העל, והפך לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם הקבוצה.
לא בזכות רגע אחד, אלא בזכות משחק שקט ובטוח, היכולת להיות שם בדיוק כשצריך, והדרך העקבית שבה תרם להצלחת המועדון.
עונה שלישית בכתום.
המסע נמשך, ואנחנו כבר מתרגשים לרגעים שעוד מחכים לנו בדרך 🧡





0 תגובות