מרגש: חסין הקדיש את הניצחון ללמפרט

אוג 3, 2022 | כדורסל, נבחרת

על ידי Moshe Halickman

שביעות רצון בנבחרת הנוער של ישראל שניצחה 58:65 את פולין בשמינית גמר אליפות אירופה שנערכת באיזמיר שבטורקיה בדרך לשלב רבע הגמר שבו היא תפגוש מחר (חמישי, 16:00) את סרביה. בסיום המשחק, המאמן אלעד חסין בחר להקדיש את הניצחון לניב למפרט הפצוע, שנאלץ לחזור לארץ.

“עשינו הישג גדול, נשארנו בדרג א’ ואנחנו ב-8 הגדולות של אירופה”, אמר חסין. “אני גאה בכל השחקנים, ורוצה להקדיש את הניצחון הזה לניב למפרט שנפצע וגמר את האליפות ואני מקווה לראות אותו במגרשים בהמשך. כמובן שאני מקדיש את הניצחון גם לכל האוהדים ומי שעוקב בבית. אנחנו נירגע קצת ונתכונן למשחק מחר מול סרביה שהוא על הכרטיס לפיינל פור”.

עוד קודם לכן, חסין דיבר בהתרגשות בחדר ההלבשה: “חבר’ה, קודם כל אני נורא-נורא גאה בכם. עשינו את זה יפה, עשינו את זה בסטייל, בחלומות הוורודים שלי רציתי שהקבוצה שלנו תיראה ככה. כמו שאמרתי לפני כן, זו הייתה מלחמה וכבשנו את הפולנים, עכשיו יש לנו במשימה הבאה את הסרבים, אבל לפני כן אני חושב שכולנו מסכימים על דבר אחד: יש שחקן שלא פה, שנפצע והקריב את הגוף שלו, אז כל הניצחון הזה זה בשביל ניב למפרט. אני אומר את זה גם מול המצלמה: ניבו, זה בשבילך, מגיע לך, אתה אחד מאיתנו ואתה חלק גדול מהניצחון הזה. עשיתם מדינה שלמה שמחה, כל הכבוד לכם”.

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!