למידה מרחוק: מה חושבים הסקאוטים על נועם דוברת?

יול 22, 2021 | כדורסל, ליגה

על ידי Moshe Halickman

זה לא סוד שנועם דוברת, השחקן השלישי בפרויקט “עכשיו תורי”, מכוון אל עבר דראפט 2022 כדי להגיע לאן.בי.איי. כעת, עבור ספיישל נועם דוברת, פנינו אל מספר סקאוטים ברחבי העולם שהספיקו להתרשם מהשחקן, כדי לשמוע מה דעתם לגבי הגארד בתור אנשי מקצוע שלא מגיעים מישראל.

הסקאוט האיטלקי פייטרו כריסטופורי אומר בקצרה: “אני חושב שנועם הוא כישרון טוב, כרגע לפי דעתי הרמה שלו היא זו של היורוקאפ… משהו כמו מקום 8/9 ברוטציה. בעתיד אני חושב שהוא יכול להיות שחקן יורוליג נאה”.

Noam Dovrat – Photo Credit: Dov Halickman


הסקאוט איגנסיו ריסוטו מאורוגוואי מספר: “נועם הוא אחד השחקנים האהובים ביותר עליי בעמדה שלו באירופה, אני חושב שהיכולת שלו לקלוע, הסייז שלו והיכולת שלו לשמור על מספק עמדות הן כולן מיומנויות מאוד מעניינות שאמורות להפוך אותו לשחקן בעל ערך עבור כמעט כל קבוצה בעולם. אם הוא ימשיך להיות עד כדי כך יציב בתור קלע כפי שהוא היה עד כה בקריירה שלו וימשיך להשתפר, אז אני לא פוסל את זה שהוא יוכל לקבל עניין מקבוצות אן.בי.איי בדראפטים הבאים, במיוחד בתור הימור בסיבוב השני. אם לא, אני חושב שהוא יכול להיות רול פלייר עילית בתבנית של 3 אנד די עבור קבוצה מהדרג הבכיר באירופה בעתיד הקרוב”.

Noam Dovrat – Photo Credit: Dov Halickman


הסקאוט הטורקי קוזיי קיליץ’ מנתח לעומק: “לנועם דוברת הייתה שנה מצוינת לדעתי. הוא היה רק בן 18 אבל לא היסס לקחת אחריות ברגעי הקלאץ’. הפגין את היכולת שלו לזרוק את הכדור בעוד שהוא השלים מהלכים מרשימים בתור מוביל כדור משני לדעתי. דוברת בהחלט לוקה בדרגה של יכולות אתלטיות וביציבות הגנתית עבור הרמה של האן.בי.איי אבל זה כל כך קשה להתעלם מהיכולת שלו להשלים מהלכים התקפיים עבור עצמו ובשביל אחרים… אני יכול להגיד שמחזור דראפט האן.בי.איי של השנה הבאה הוא מאוד אינטנסיבי מבחינת המאגר הבינלאומי. יהיו גם הרבה שחקנים מוכשרים שנולדו בשנת 2002 כמו גם 2003. אף על פי כן, נועם דוברת יקבל תשומת לב בזכות העובדה שהוא שחקן טיפוסי שמכדרר וחודר. כבר יש לו סייז טוב עבור העמדה שלו והוא בהחלט יכול לקלוע ולשחק התקפת פיק אנד רול. שתי היכולות האלו הן מספיק עבור קבוצות אן.בי.איי כדי לשקול את דוברת לדעתי. אבל שוב, אתלטיות ויציבות הגנתית יהיו סימני שאלה גדולים”.

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!