איתי שגב: “סו? כל מילה שאגיד לגביו מיותרת”

דצמ 3, 2021 | כדורסל, ליגה

על ידי Moshe Halickman

הפועל ירושלים ניצחה 64:80 את הפועל באילת בהיכל פיס ארנה. בזכות הניצחון, הקבוצה ניצבת במקום הראשון בטבלת ליגת העל עם מאזן חיובי של 2:6.

המאמן המנצח יותם הלפרין סיפר בסיום על ההשתלבות המחודשת והחלקה של סולימאן בריימו, שקלע 8 נקודות (4 מ-5 לשתיים): “אין סיבה שלא, סו מכיר את הבית הזה ואני חושב גם שהשיטה לא מסובכת מדי כדי שיהיה לו קשה להשתלב, צריך להבין שגם סו לא שיחק כדורסל סדיר הרבה זמן, גם כשהוא שיחק זה לא היה הרבה והוא צריך לחזור לכושר קצת. סו טוב בליגה ומכירים את הדומיננטיות שלו. יש לי יתרון גדול שאני יודע בדיוק את מי קיבלתי, חוויתי את סו שנתיים ואני באמת מכיר גם את ההתנהלות שלו וגם את היכולת שלו על המגרש, מה טוב לו ומה פחות טוב לו, לי כמאמן יותר קל לקבל שחקן שאני מכיר באמת ברמה כמעט מושלמת והוא עוד יתרום לנו הרבה”.

איתי שגב, שקלע 6 נקודות ולקח 10 ריבאונדים, סיפר: “כיף לחזור הביתה לקהל, לחברים לקבוצה, כל הכבוד לאוהדים שנתנו אווירה מדהימה בשישי בצהריים, וכל הכבוד לנו שעשינו את העבודה, שנמשיך ככה ביום שני. סו? כל מילה שאני אגיד לגביו מיותרת. הוא עשה פה דברים גדולים בליגה ודברים גדולים בהפועל ירושלים, מהאימון הראשון ראיתי למה זה, איך הוא עושה את זה, זה באמת מישהו ללמוד ממנו וכיף ללמוד לשחק איתו, אני חושב שיחד נוכל לעשות דברים גדולים. בסופו של דבר הגיעו לפה איקס חבר’ה חדשים שלא היו פה אך פעם ולוקח זמן להתחבר, להבין אחד את השני, להבין מי רוצה מה ואיפה, אז אני חושב שהזמן עושה את שלו והקדריט גם לצוות האימון שמחבר אותנו, עוזר לנו ומכווין אותנו, ואני מאוד מקווה שהגרף הזה גם ימשיך בקרשיאקה ונחזור עם ניצחון. תהיה אווירה עוינת אבל יש פה שחקנים עם אופי מאוד חזק, אני חושב שאנחנו הישראלים גם יכולים קצת להסביר להם מה הם הולכים לפגוש והם ידעו להתמודד עם זה כמו שצריך, אני חושב שהלכידות שלנו כקבוצה זה מה שיעשה את ההבדל ואני מקווה שנראה את זה שם”.

0 תגובות

כתבות שיעניינו אותך

Subscribe To Our Newsletter

Join our mailing list to receive the latest news and updates. 

You have Successfully Subscribed!