אין רגע דל בגזרת סאגת התנהלותו של עופר ינאי ברבע גמר גביע המדינה של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים. אחרי פרסום העונשים שדרש התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, היום (שני) ליפנר החליט להעמיד את בעלי הפועל ת"א לדין בגין עבירה לכאורה על סעיף העלבת שופט המשחק וא/ו הסעיף של ביזוי מוסדות או ממלאי תפקידים, זאת בעקבות ציטוט שלו נגד יו"ר איגוד השופטים אסי שלם בערוץ ספורט 5, כשהוא ייחס לו "הסתה". ליפנר ביקש לגזור על ינאי קנס כספי בפועל, וכתב כי טוב יעשה אם יתנצל בפני שלם.






0 תגובות