הערב (ראשון), לא התקיים משחק הבית של עירוני קריית אתא מול מכבי ראשון לציון, זאת בשל תקלת שעונים שלא נפתרה באולם רמז אחרי דחייה של שעה. מנהלת הליגה הודיעה: "ליגת ווינר סל רואה את אי קיום המשחק הערב בקריית אתא בחומרה רבה. ראשית, אנו מתנצלים בפני אוהדי הכדורסל, באולם ובבית, הטוטו ווינר, ערוץ הספורט ושאר השותפים שלנו. רק בתאריך 3.11 התרענו בפני הקבוצות כי יותר מידי תקלות שעונים מתרחשות וכי על הקבוצות לוודא את תקינות הציוד באולמם הביתי. לצערינו, המסקנות המתבקשות לא הוסקו, ובמבחן התוצאה כשלנו. המקרה החמור יידון במסגרת מנהלת הליגה והמסקנות, כמו גם ההחלטה לגבי קיום משחק חוזר או הפסד טכני, יפורסמו בהקדם".






0 תגובות